Accommodatie

De atletiekbaan en ons Clubhuis 'Baan 7' bevinden zich op het Sportpark Wildervank, aan de Woortmanslaan 1 te Wildervank.

SV Veendam Atletiek is hoofdgebruiker van de gemeentelijke atletiekbaan in Wildervank. De atletiekbaan is rustig, maar centraal gelegen op het sportpark aan de Woortmanslaan 7. Er zijn voldoende parkeerplaatsen voor auto’s en fietsen.

Het atletiekcomplex bestaat uit een 6-laansatletiekbaan (kunststof) van 400 meter met een kwadrant. En aan de lange zijde 6 lanen voor 100 meter sprint en de 110 meter horden. Een hoogspringmat, twee verspringbakken, een kogelstootring en een discus-/kogelslingerkooi. Het complex is in de zomer van 2021 gerenoveerd en goedgekeurd op basis van de kwaliteits- en veiligheidsnormen van NOC*NSF de Atletiekunie. De baan beschikt nieuwe led verlichting (sinds 2021), dus in de avonduren kan er ook goed getraind worden. Het middenterrein heeft een vlakke en kort gemaaide grasondergrond. Waardoor het goed voor trainingen gebruikt kan worden.

Gebruik kleedkamers

Tijdens de seniorentrainingen op de maandag- en woensdagavond huren we twee kleedruimtes (met douches) van de scheidsrechtersvereniging.

SV Veendam Atletiek

Woortmanslaan 7